La la land*

You'll be mine forever and almost always* (:

Friss topikok

  • Dorka73: @ludmilla :): hát erre nincs más szó, énis! :) imádtam! :) sógornőők <3 :DD (2010.04.12. 21:14) Sötét van akkor amikor vége van..
  • Dorka73: tudod, elmennék, de előtte még meg kell szeretnem :DD (2009.10.11. 11:15) *.*

I wonder how, I wonder why, yesterday you told me 'bout the blue blue sky..*

2010.02.05. 22:12 | Dorka73 | Szólj hozzá!

Elfáradtam. Belefáradtam. Mindenbe.

Kikészítő volt ez a hét. Hihetetlenül. Töri: 4 .... no comment. .. De holnap relax és bazinagyparti. Csak könyörgöm, ne pont most legyen 20 centis hó.. vagy legalábbis este 9ig ne...

Holnap Dóra. Aztán Tódor :) Majd gratulálok ha tudunk beszélni (: Hiány.. Really.. <3

Kaptam szép táskát. A legtökéletesebbet. Pont amilyet szerettem volna! :)) ♥Köszönöm.

És. Ha rá gondolok.. Zs-re. .. Valahogy nemtudom.. Fura minden, rettentő fura, és nem jó és ideges leszek és nyugtalan.. Azért szar h ez van.. Unofficially over i guess.. Legalábbis mostanában biztosan. Vmi hiányzik belőle. De nem tudom pontosan mi.

Csak múlna már el, nem is én vagyok ez már..(8)

"Szerelmes.. - Dehát nem is ismerem.. - Dehogyis nem.. mindig is ismerted.. az álmaidból.." 

Amelie. És én. .. :)) Az álmaimból.. <3 T.(L)

A bejegyzés trackback címe:

https://dorka73.blog.hu/api/trackback/id/tr751732900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása