La la land*

You'll be mine forever and almost always* (:

Friss topikok

  • Dorka73: @ludmilla :): hát erre nincs más szó, énis! :) imádtam! :) sógornőők <3 :DD (2010.04.12. 21:14) Sötét van akkor amikor vége van..
  • Dorka73: tudod, elmennék, de előtte még meg kell szeretnem :DD (2009.10.11. 11:15) *.*

.szilánkos mennyország.

2010.02.27. 11:04 | Dorka73 | Szólj hozzá!

"Most múlik pontosan,
Engedem hadd menjen
Szaladjon kifelé belőlem
Gondoltam egyetlen
nem vagy itt jó helyen
nem vagy való nekem
Villámlik mennydörög
ez tényleg szerelem ..

.. Azóta szüntelen
őt látom mindenhol
Meredten nézek a távolba
otthonom kőpokol
szilánkos mennyország
folyékony torztükör
szentjánosbogarak fényében tündököl.."

mi az hogy nem tudom felhívni az Agorát?! brrr. Nekünk kell az a 2 jegy! :D

amúgy meg megint annyira szép idő van. És nekem fáj a fejem, le vagyok hangolódva, és tanulnom is kéne. És jó lenne a Kedves Jocóval is összefutni. :) Állítsuk meg az időt egy picit..


A bejegyzés trackback címe:

https://dorka73.blog.hu/api/trackback/id/tr781794311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása