La la land*

You'll be mine forever and almost always* (:

Friss topikok

  • Dorka73: @ludmilla :): hát erre nincs más szó, énis! :) imádtam! :) sógornőők <3 :DD (2010.04.12. 21:14) Sötét van akkor amikor vége van..
  • Dorka73: tudod, elmennék, de előtte még meg kell szeretnem :DD (2009.10.11. 11:15) *.*

I can wait 4ever*

2010.02.01. 18:01 | Dorka73 | Szólj hozzá!

Nem megy a töri. Tanulom de valahogy nem az igazi. :/ Pedig mennie kéne. Mennie kell! Különben ha már most nembírom, akkor hogy megyek a Corvinusra?! :/ :D :) Pedig oda muszáj. Én tudom. Eldöntöttem. Más nem jó. Nekem nem. Jóó azért lehet h más is, de az lenne az igazi, azt szeretném.. Nagyon.. :) És Pest. Az egyik legfőbb pont. És az utóbbi napokban annyiszor eszembe jut h milyen jó lenne ha már ott tartanánk.. Ha már szinte ott tölthetném a fél életem, és itthagyhatnék mindent.. Persze, sokminden hiányozna. De annyira jó lenne. Pest az Pest. <3 És én szeretem, nagyon szeretem. És szeretem a Tódit is. És milyen jó is lenne ha akkor láthatnám amikor akarnám.. :) Nem is kívánnék akkor mást. De most egyelőre beérném azzal is ha már eljönne az a tavaszi nap, amikor a vonaton üldögélek, és azon izgulok h pár óra vagy pár nap és láthatom. Őt! :) (L) Mert el fog jönni az a pillanat. Mert el fog jönni a mi időnk.. :) Ahogy azt tegnap is olvastuk ((: Jajj de jóóó volt nosztalgiázni. :)) Áááá. Most van ami annyira más, de van olyan is ami nem változott. :) És ez így jó. 

(8)I know distance doesn't matter but you feel so far away. .. Another day without you with me, it's like a blade that cuts right through me, but I can wait forever(8)

És nem írtam neki. Már 2 napja lassan. Büszke vagyok magamra azt kell h mondjam. De ez így lesz jó. Azt hiszem. Esetleg..

A bejegyzés trackback címe:

https://dorka73.blog.hu/api/trackback/id/tr221720593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása