La la land*

You'll be mine forever and almost always* (:

Friss topikok

  • Dorka73: @ludmilla :): hát erre nincs más szó, énis! :) imádtam! :) sógornőők <3 :DD (2010.04.12. 21:14) Sötét van akkor amikor vége van..
  • Dorka73: tudod, elmennék, de előtte még meg kell szeretnem :DD (2009.10.11. 11:15) *.*

Am I obsessed with you?

2010.04.06. 20:10 | Dorka73 | Szólj hozzá!

Hivatalosan is kijelenthetem h megőrültem. Beleőrültem. Beléd..

Unom. Rohadtul. Mindent. Téged, mindent ami körülvesz, és mindent ami nem ..

Lássuk csak milyen dolgok késztetnek arra h emlékezzek..:

A kád. A szobám. Paplan. Tükör. Szekrény. Kulcs. Függöny. Fényképező. A Tally Weijles poszter. Rózsaszín nyuszi. Napiszar. Konyha. Szendvicssütő. Asszony. Esetleg. Sárgakarkötő(!).. Kókuszcsók. Skins. Bilincs. Stromfeld. 13:20. Busz. Álom.net. Amerikai pite 7. Tüske. Vakító fehérség. How I met your mother. 50 ok a szexre. Endurance. Szívtörő. Break your heart. Falling in love. Ipartelep. Davidoff. A parfüm. A cigi. Autós öngyújtó. Törölköző. Pingvin. Axe. A fal. A bepárásodó ablak. Kapucsapkodás. Eső. Buszmegálló. A kutyus. Fluffy. Webcam. A Víz. Showtime. Próbafülke. Mosógép. Padló. Down. Kurvák és rendőrök. Párducminta. "... le szépségem" . SB. PB. X. Sz..lelkitárs. Angolházi. Fizika. Zs. bunkó vagyok, így hódítok. NLG. Sunci. Mellszépségverseny. Egy szám. Tesiórák. Fekvőtámasz. Mérlegállás. Izomláz. Sz.jövő. Shut up fuck off!. Doggy style. Do you remember your first time? - Többszempontból. Milestone. Alvin és a mókusok. Kissing in the rain. PC. Bad romance. Fülbevaló. Amatőr. Dráma. Dove, a citrusos. Dóra. Buta.

88 kifejezés .. csak így hirtelen.. ha megerőltetném magam még kb 3szor ennyi juthatna eszembe. Megszállotság? Lehet .. De már nem érdekel .. Már nem tudok mit tenni .. Nem is akarok .. Én csak .. Nem bírom ..

Most hirtelen ennyi jutott eszembe. Belefáradtam. Elfáradtam. Fáj. Azt sem tudom már hogy milyen vagyok igazából. Csak azt tudom hogy veled.. sosem kellett megjátszonom magam, és minden annyira könnyű volt..

A bejegyzés trackback címe:

https://dorka73.blog.hu/api/trackback/id/tr641899906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása