La la land*

You'll be mine forever and almost always* (:

Friss topikok

  • Dorka73: @ludmilla :): hát erre nincs más szó, énis! :) imádtam! :) sógornőők <3 :DD (2010.04.12. 21:14) Sötét van akkor amikor vége van..
  • Dorka73: tudod, elmennék, de előtte még meg kell szeretnem :DD (2009.10.11. 11:15) *.*

.szíve egy dobozban, bársony közé raktam.

2010.02.15. 20:37 | Dorka73 | Szólj hozzá!

Furcsán érzem magam. Sírós kedv van már tegnap óta. :) Ma is elsírtam magam amikor azokat a számokat hallgattam.. </3 És hát tegnap.. Igen tegnap. A tegnap érdekes volt. Az este nagyonjó. :) Több szempontból is. Először is, mennyire jó volt a DrágaJocómmal a rózsa (meg marcipán) ízű teát iszogatni ott a Tigrisben :D <33 Jaajimádat van. :D Ésésésés. Az a bácsiii. xDDD Ááááákéééész. "És akkor megkérdezte h what time.. - Háromnegyed nyolc.." xDDDDD ÁÁÁhatalmas volt :DDDD És a hazafeleút. Visszakapod még hogy letapostad a jegemet =( Aljasdolog volt :/ : DDD (L) És hát aztán hazajöttem. És láttam h már 6 embernek hiányoztam. És abból egy Ő volt! (: Ő. Nagy betűvel. :) Utálom a Valentinnapot egyébként. Mert már unom azt hallgatni mindenkitől h "jaj vasárnap valentinnap, és azt sem tudom még h mit veszek neki..." Jó hogy ez a legnagyobb gondotok. Én meg kb nem kérnék meg adnék mást erre a napra, csak h azzal lehessek végre akivel ilyenkor az embernek lennie kéne. Ahogy Tódi is mondta. "Jó lenne most Veled lenni.. Mindig jó lenne. De ma. Most most még inkább. Együtt tölteni ezt a napot.. ma csak Veled. :Ł" <3 Nahát igen. Mennyire szép lenne. Egy akármilyen napot együtt tölteni. De talán. Talán az álmom hamarosan valóra válik. Mert mi hiszünk benne. " ..Azt juttatta eszembe hogy akivel én lennék szívesen, az nem lehet velem. .. :) - De lehetnék. :$ Mert megoldható sokminden .. Csak nagyon nagyon messze vagy .. Nagyon nagyon .. :( - Tudom. Most majdnem sírok. :) - De ne sírj drága hercegnő. :) A tudat megvan. Az akarat. Hogy akarjuk mi ezt. Mert szeretlek, és te is engem. Ésés együtt lehetnénk. .. De nem tudunk. .. Mert te ott én itt. .. De még mindig jobb mint London.. :) "

Ilyen nincs. Ahogy ezt leírtam megint elsírtam magam. Áááá :) Szükségem van Rád. Tényleg szeretlek. Énén nemtudom hogyan. De tényleg.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorka73.blog.hu/api/trackback/id/tr751761449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása