La la land*

You'll be mine forever and almost always* (:

Friss topikok

  • Dorka73: @ludmilla :): hát erre nincs más szó, énis! :) imádtam! :) sógornőők <3 :DD (2010.04.12. 21:14) Sötét van akkor amikor vége van..
  • Dorka73: tudod, elmennék, de előtte még meg kell szeretnem :DD (2009.10.11. 11:15) *.*

Remembering Sunday*

2010.03.28. 20:20 | Dorka73 | Szólj hozzá!

2010. március 28. vasárnap. Az pontosan egy hónappal van 2010. február 28-a után. Szörnyű nap. 3 napig jól voltam .. És most. Most megint Rád gondolok. És te rámírsz. És te is emlékeztél. És nekem hiányzol. Nem tudok mit kezdeni magammal. Nem tudok nem erre gondolni. Nem tudok nem arra gondolni, h már Vele vagy. Nem tudok kevésbé mazochista lenni, és nézegetni a képeit .. És akkor meglátni azt a kettőthármat. És a címüket. A kommenteket. Hogy újra együtt, hogy ideje volt már, h (L), és rájönni újra és újra h ti összetartoztok. És azon tűnődni hogy ez engem miért zavar. Zs.-nál minden más volt .. Az nem érdekelt .. De azt hiszem az a legnagyobb különbség h az még 28-a előtt történt .. Azt tudtam h ez mindent megváltoztat. De azt hittem vmit nem fog. De már nem vagyok benne biztos. És most ez megrémít. Vágyom megint .. De nem úgy ahogy régen .. Már nem csak úgy .. Az nem történhet meg. Nemnem. Az nem...

(8)And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time..(8)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorka73.blog.hu/api/trackback/id/tr371875700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása