La la land*

You'll be mine forever and almost always* (:

Friss topikok

  • Dorka73: @ludmilla :): hát erre nincs más szó, énis! :) imádtam! :) sógornőők <3 :DD (2010.04.12. 21:14) Sötét van akkor amikor vége van..
  • Dorka73: tudod, elmennék, de előtte még meg kell szeretnem :DD (2009.10.11. 11:15) *.*

You're the missing piece I need*

2010.02.10. 21:44 | Dorka73 | Szólj hozzá!

Hát ezezez. Tódi. Úúgyszeretlek! (: Nem tudok már mást mondani. Tegnap dazzling me.. Over and over again .. :))) (L)

"Úristen. Annyira gyönyörű vagy. A szád. Jézusom a szád. (L)" Jézusom :$ :) :$ :Ł ♥

És tökéletes..?! :) Hááát. A lényeg h Te így látod. ((: <3

"Nagyonszeretem a kékeszöldes szemeket. - Én meg a Dórikat. :) - Én a Tódikat, de úgy rémlik csak egyet ismerek. :$ :) - Én több D-t is, de egyik sincs rám olyan hatással mint Te." :$ :))) ♥ *szeretcsókolölel*

"Elutazunk ketten Angliába? :) - Elám! Jajjdejólesz^^ Kakaót igyunk, és csókolózzunk.. És poénból egyszer megkoronázlak! :) " <3 

"..Elkényeztetlek majd. Hujajjajj :$ :) - Túljó dolgom lesz (: - Megérdemled. :) - Túl jó vagy hozzám. :) - Csak szeretlek. " :)) Úgydeúgydeúúgy.. :)) (L)

S z e r e t l e k á m ! (: ♥ Nincs rá más szó már.

A bejegyzés trackback címe:

https://dorka73.blog.hu/api/trackback/id/tr691747825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása