La la land*

You'll be mine forever and almost always* (:

Friss topikok

  • Dorka73: @ludmilla :): hát erre nincs más szó, énis! :) imádtam! :) sógornőők <3 :DD (2010.04.12. 21:14) Sötét van akkor amikor vége van..
  • Dorka73: tudod, elmennék, de előtte még meg kell szeretnem :DD (2009.10.11. 11:15) *.*

That party last night was awfully crazy*

2010.02.13. 11:13 | Dorka73 | Szólj hozzá!

Gimibál. Hmhm. Jóó volt nagyon! :)) Azt leszámtva hogy tánc közben meghatározott időközönként köhögnöm kellett .. De amúgy jujj! <3 :) Nagyonnagyon szép este! (: Böbi.Jánny.BokányiAnna.Johi.Saci.Szandi.Atish.Bencus.Geri. <3 még a Jocóó is ((: (L) meg A Somával az utolsó táánc :DD És akkor Annácska meg Tamás, rövid időre de ott voltak. ((: Most azon filozofálok h kit hagytam ki. :D

És ott volt még valaki. Valakivel. </3 Azt hittem menni fog. És szerencsére nem sírtam mindenki előtt. Csak könnyeztem ugyebár .. "Dóri ne sírj, a Márk szeret!! :DDD " kösziTamás! :DD ♥ Kár, hogy ilyenkor akárki szerethetne, nem segítene .. De legalább ők szeretik egymást. ..

Csakhát az este vége. Jézusom .. Én rég féltem már így. De köszönöm csajszik. (: Anna <3 :) A rendszeres olvasóm ((: És amúgy még most sem érti h h nem hallotta meg..

És megvan a 100 kép! (: Vagyis csak 94 az enyém de ááá(L) :))) Olyan szépek. És annyira örülök h előhívattam azt amit egyszer ide is beraktam.. ((: "Mikor megszűnik minden, nem számít semmi, pont így pont most Veled szeretnék lenni" (L) :)) Anya megkérdezte h ő kicsoda? Mondtam h hát Ő a T* .. :)) *anyafelolvassahangosanazidézetet* - " Ez egy dalszövegből van. - Jaj tudom azért volt ilyen ismerős. Szép. :) " ennyi. <3 Szerintem is olyan szép! ((: Be fogom rakni vmi keretbe. :)  

 

 

P.S: Van az az idézet. Hogy ami egyszer megtörtént az lehet h véletlen és nem fog újból. De ami másodszor ( najó másfélszer ) is, az harmadszor is meg fog. Ezennyi^^

A bejegyzés trackback címe:

https://dorka73.blog.hu/api/trackback/id/tr811754289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása