La la land*

You'll be mine forever and almost always* (:

Friss topikok

  • Dorka73: @ludmilla :): hát erre nincs más szó, énis! :) imádtam! :) sógornőők <3 :DD (2010.04.12. 21:14) Sötét van akkor amikor vége van..
  • Dorka73: tudod, elmennék, de előtte még meg kell szeretnem :DD (2009.10.11. 11:15) *.*

Unom.

2010.03.06. 19:10 | Dorka73 | Szólj hozzá!

Unom, hogy bioszt kellene tanulni de sosem tudom magam rávenni.

Unom, hogy folyamatosna megpróbálsz átbaszni.

Unom, hogy el akarsz velem hitetni olyan dolgokat amikről tudom h nem igazak, mert egyszerűen nem lehetnek azok. De mégis annyira szörnyen érzem magam h inkábbhagyjuk.. 

Unom h majdnem leesek a székről, mert nem bírom elhinni a sztorijaidat.

És unom h úgyis kiderül h nem igaz, és te nevetsz rajtam, én pedig úgy érzem h görcsben van a gyomrom, és kiugrik a szívem a helyéről. ..

És unom h nem értem az érzéseimet.

Unom hogy még mindig először túl kell élnem ezt a hetet, és aztán jön a szombat ami valószínűleg csodálatos lesz egészen hétfőig, de unom h van egy rossz előérzetem ..

Egyet nem tudnék megunni. Ha visszahozhatnám a tegnap estét. :) Mert egyszerűen it was amazing! (: "Elittunk egy lakást, elszívtunk egy nyaralót, elcigiztünk egy nagyon jó autót, és átaludtunk egy karriert." Előfordul.. (: Szeretem a Quimbyt. <3  És az Annát. És a Gerit is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorka73.blog.hu/api/trackback/id/tr991814420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása