La la land*

You'll be mine forever and almost always* (:

Friss topikok

  • Dorka73: @ludmilla :): hát erre nincs más szó, énis! :) imádtam! :) sógornőők <3 :DD (2010.04.12. 21:14) Sötét van akkor amikor vége van..
  • Dorka73: tudod, elmennék, de előtte még meg kell szeretnem :DD (2009.10.11. 11:15) *.*

.wings of love.

2010.02.06. 19:33 | Dorka73 | Szólj hozzá!

Mindjárt Romos. Remélem lejutunk, remélem beengednek, és ha ez megtörténik, akkor abban már biztos vagyok h k*rvajóólesz!! :)) <33 Annyira kell ez már.. (:

Jah és Kedves Zs! Örülök h boldog vagy az "asszonnyal", és hogy ennyire fontosnak tartod h rámírj és beszélj nekem róla. Nagyon kedves tőled.. Csak engem ez a része nagyon nem érdekel, legalábbis nem úgy ahogy te szerintem azt hiszed.. De ő a tökéletes neked. Mert gyönyörű, és mert egyszerűen az a lány aki illik hozzád.. Mert mindketten annyira tökéletesek vagytok ... Hol vagyok én hogy ehhez felérjek? (: De tudod már nem is akarok ..

A bejegyzés trackback címe:

https://dorka73.blog.hu/api/trackback/id/tr591734799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása